وبلاگ رایانه و فناوری های الکترونیکی

آموزش های رایانه و الکترونیک و اخبار جدید در مورد رایانه و فناوری های الکترونیکی

وبلاگ رایانه و فناوری های الکترونیکی

آموزش های رایانه و الکترونیک و اخبار جدید در مورد رایانه و فناوری های الکترونیکی

وبلاگ رایانه و فناوری های الکترونیکی

این وبلاگ بوسیله گروه رایانه و الکترونیک (رایان آموز) ساخته شده است و بنا شده است بر اساس آموخته های اعضا گروه،آموزش هایی در این وبلاگ قرار گیرد.(آموزش های برنامه نویسی وب و ویندوز و آموزش های الکترونیک و ....)

کتاب آموزش نرم افزار 3D Studio Max

رایان آموز | چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۲۸ ب.ظ

سلام.امروز با معرفی کتاب در خدمت شما هستیم.


کتاب آموزش 3D Studio Max:

نرم افزار 3D Studio Max توسط شرکت Autodesk(از بهترین شرکت های ارائه نرم افزار های گرافیک سه بعدی) ساخته شده و فکر کنم آخرین نسخه ای نرم افزار نسخه 2013 باشه......

دریافت کتاب در ادامه مطلب ......



تری دی مکس که به نظر من غول عرصه مدل سازی ، انیمیشن و طراحی سه بعدی هست و امکانات متنوع ، ظریف و پیچیده ای برای اکثر طراحی های سه بعدی داره

از مدل سازی برای بازی های رایانه ای تا ساخت انیمیشن های سه بعدی و .......

تری دی مکس نرم افزار خیلی سنگینی هست و من فکر میکنم یادگرفتنش (در حد متوسط و یا حرفه ای)

درحد یک سال طول بکشه.(شاید بیشتر)


این کتابی که من گذاشتم مربوط به نسخه 6 این نرم افزاره که این نسخه با نسخه 2013 تفاوت چندانی نداره.

درضمن این کتاب نمیتونه آموزش حرفه ای باشه ، فقط در حد مبتدی (یا متوسط ) و  آشنایی با امکانات هست.


اگر وقت شد آموزش های تری دی مکس نیز توی وبلاگ میزارم(سعی میکنم که آموزش گویا باشه و سطحش از  متوسط پایین تر نباشه)



    دانلود کتاب آموزش نرم افزار تری دی مکس


نظرات  (۱)

سلام! آفرین به شما.
متشکر از زحماتتان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی