وبلاگ رایانه و فناوری های الکترونیکی

آموزش های رایانه و الکترونیک و اخبار جدید در مورد رایانه و فناوری های الکترونیکی

وبلاگ رایانه و فناوری های الکترونیکی

آموزش های رایانه و الکترونیک و اخبار جدید در مورد رایانه و فناوری های الکترونیکی

وبلاگ رایانه و فناوری های الکترونیکی

این وبلاگ بوسیله گروه رایانه و الکترونیک (رایان آموز) ساخته شده است و بنا شده است بر اساس آموخته های اعضا گروه،آموزش هایی در این وبلاگ قرار گیرد.(آموزش های برنامه نویسی وب و ویندوز و آموزش های الکترونیک و ....)

لانچ تریلر dead space 3 با نام وحشت منتشر شد

رایان آموز | دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۱۱ ب.ظ

با سلام خدمت رایان اموزی های عزیز!!!!


با یک لانچ تریلر از بازی ترسناک dead space به خدمتتون رسیدیم .


این بازی زیبا هشت روز دیگر بر روی pc و xbox 360 و ps3 منتشر می شود


نویسنده :   علی ابراهیمی

دریافت تریلر

نظرات  (۸)

خوب بود مرسی فقط کیفیتش کم بود
یک پرسش:
فواید بازی کردن را نام ببرید.با تشکر
پاسخ:
اگه شما منظورت بازی های کامپیوتری باشه ؟

خیلی ها بازی های کامپیوتری رو به یک فیلم ترجیح می دهند.(مثل خودم)

و میتونه سرگرمی بسیار زیبایی باشه .

( علی ابراهیمی)
اگر موافق باشید یه پست از وبلاگتون رو تخصیص بدبد به همین موضوع ومسایلی همچون مدت زمان بازی کردن در روز ، نوع بازی و معایب و محاسن بازی کردن(زیاد بازی کردن) رو با دلایل محکم تحلیل و بررسی کنیم.
  • غلامعلی حسینی بهجانی
  • سلام به همه!
    به نظر من بازی های کامپیوتری اگر ذهن و هوش مخاطب خود رو درگیر خود کند می تونه خیلی مفید باشه. اما مدت بازی نباید اونقدر زیاد بشه که ما رو از لحاظ جسمی دچار ضعف کنه. مدت زمان بازی اگر زیاد باشه و اگر قواعد ارگونومی رو رعایت نکنیم جز اندک مدتی طول نخواهد کشید که اعضایی مثل چشم، زانوها، کمر و ستون فقرات دچار مشکل خواهد شد. اما این مشکل فقط مربوط به بازی نیست و کلا" شامل کاربری کامپیوتر می شود اما بازی های کامپیوتری خصوصا" بازی های امروزی بدلیل جذابیت زیاد این عوارض رو تشدید کرده اند. برخی از بازی ها بدلیل هیجان بیش از حد (یا رعایت نشدن رده سنی) عوارض مغزی و روحی نیز به دنبال دارند. یکی دیگر از عوارض که به نظر من از همه مهمتر هم هست تلف شدن وقت بدون دریافت و یادگیری یا مزیت خاص می باشد. اما بازی های کامپیوتری برای سازندگان آن از هر لحاظ که من فکر می کنم سودمند است. چه از لحاظ فکری و چه از نظر اقتصادی؛ حتی از نظر سیاسی برای عده ای فوایدی را در بر دارد.

    علی آقا ممنون از مطلبی که گذاشتید.
    پاسخ:
    خواهش میکنم.

    وظیفه است.

    (علی ابراهیمی)
    از دوستان خواهش میکنم که خبرنامه ایمیلی رو راه اندازی کنند تا بازدید کننده ها مجبور نباشند دائما به وبلاگ مراجعه کنند و هیچ تغییری رو مشاهده نکنند و تنها زمانی که مطلب یا نظری اضاف شد به اعضا خبر دهند.

    ضمن تشکر از جناب آقای بهجانی که تقریبا کامل همه چیز رو گفته بود تنها به این قسمت نظرشون ایراد وارد هست که فرمودند "بازی های کامپیوتری اگر ذهن و هوش مخاطب خود رو درگیر خود کند می تونه خیلی مفید باشه" در صورتی که همه ی بازیها به اینگونه نیستند و تنها بخشی از بازیها که بازیهای استراتژی و هوش هستند را میتوان مصداق این نظر شما دونست اما بازیهای رایج که سودمندی به جز هیجان ندارند شامل آنها نمیشود.
    بطور مثال بازی های  Max Payne ، Hitman ، Prince Of Persia ، Call Of Duty ضررهایی که دارند بسیار بیشتر از فوایدشان هست.
    چند سوال:
    نسبت به وقتی که برای اینگونه بازیها صرف میشود چه میزان سودمندی به شخص میرساند؟

    در مجموع باید جزء به جزء بررسی شود چون که ابعاد مختلفی وجود داره.


    پاسخ:
    راستش شما رو نمیدونم ..... ولی برای من این بازی های رو که نوشتید داستان هایی دارن که از 100 تا کتاب برام اموزنده تر هستند.

    درباره خبرنامه هم به مدیر وبلاگ میگم تابررسی شه.

    (علی ابراهیمی)
    از جناب آقای علی ابراهیمی خواهش میکنم آموزه های این بازی ها رو که از 100 تا کتاب آموزنده تر هست بیان کنند.
    پاسخ:
    hit man به من محافظت و قول رو یاد داد.

    call of duty به من دوستی رو یاد داد.

    prince of Persia به من برادری رو یاد داد.

    max Payne 3 هم به من درباره ضرر های معتادی یاد داد.

    ( قبول دارم که ضرر های زیادی دارن ولی مشکل اینه که هیچکس به درجه بندی بازی توجه نمی کنه. یک بچه 10 ساله میخواد GTA بازی کنه راحت بهش میدن)
    سلام،توی وبلاگتون جای اینجور تحلیل هاخالی هست.

    http://www.vgpostmortem.blogfa.com/post-44.aspx
    سلام آقای حمیدی پور!
    از لطفتون ممنون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی